Over Verkooploep

Verkooploep

Hét managementsysteem

Transparantie en sterk dossierbeheer. Het zijn de allesbepalende factoren van een succesvol verloop van de taxatie, verkoop of veiling. Handmatig alles documenteren is dan ook niet meer van deze tijd. Dat kan nog veel makkelijker!

Waardeverhoging en transparantie

Voordat u tot de daadwerkelijk verkoop overgaat, duurt het weken voor de financiële en administratieve zaken zijn afgewikkeld. U loopt daardoor potentiële kopers mis en de situatie kan ineens een stuk somberder zijn in de markt. Kortom: u loopt opbrengst mis. Onze missie is helder: waardeverhoging door het proces van bijzonder beheer te versoepelen.

Geen dossiers meer heen en weer schuiven, maar alles op één plek en voor alle betrokkenen toegankelijk. Simpelweg om tijd te besparen, de processen te stroomlijnen en de waarde van de verkoop te maximaliseren.

Ons verhaal

Wat in 2016 begon als een idee om verandering te brengen, groeide uit tot een missie om veel mensen en organisaties te helpen. Waar vroeger huiseigenaren met een enorme restschuld achterbleven, zorgen we nu voor zekerheid voor alle betrokkenen, transparantie en waardeverhoging met onze slimme applicatie.

Toch is onze missie pas net begonnen. We groeien hard en hopen nog veel meer mensen en organisaties te kunnen helpen.

VERKOOPLOEP

Waarom Verkooploep?

 

De grote verschillen in werkwijze, handelen en communiceren tussen alle betrokken partijen is één van de redenen van de complexiteit in deze processen. Onze software ontzorgt bankmedewerkers, notarissen, advocaten en makelaars en neemt langdradige processen weg.

Stel in no-time rapportages op en zie belangrijke documentatie in, zonder eindeloos te zoeken. Niet meer ouderwets met dossiers schuiven, maar een naadloos, digitaal proces waarbij alles in één omgeving zichtbaar is.

VERKOOPLOEP

Waarom Verkooploep?

 

De uitvoering van een verkoopproces door verschillende organisaties is erg divers. Doordat de uitvoering van het verkoopproces niet eenduidig is en niet geautomatiseerd. Middels het gebruik van een programma dat zich volledig richt op het verkoopproces, wordt het proces efficiënter gemaakt. De applicatie werkt makkelijk, doordat de in te vullen velden voor zich spreken. De transparantie waarborgen wij door het verlenen van toegang aan derden, zoals de eindklant. De uitvoering van een verkoopproces door verschillende organisaties is erg divers. Doordat de uitvoering van het verkoopproces niet eenduidig is en niet geautomatiseerd. Middels het gebruik van een programma dat zich volledig richt op het verkoopproces, wordt het proces efficiënter gemaakt. De applicatie werkt makkelijk, doordat de in te vullen velden voor zich spreken. De transparantie waarborgen wij door het verlenen van toegang aan derden, zoals de eindklant.

Voordelen van onze software

Volledig geautomatiseerd

Onze software is volledig gericht op het versoepelen van de processen in het bijzonder beheer. Een geautomatiseerde werkwijze is hierin de sleutel. Ontvang meldingen en herinneringen op tijd om de voortgang te bewaken.

Alles in één omgeving

Stuur berichten naar andere betrokkenen, draai taxaties of rapportages uit, bekijk alle correspondentie en documenten in één oogopslag. Lang zoeken in folders, archieven of ellenlange
e-mailberichten is verleden tijd.

AVG-proof

 Alleen mensen met toegang en de juiste rechten kunnen bij vertrouwde informatie, data en documenten. Verkooploep is uitsluitend voor uitvoerende partijen die zijn aangesloten bij  erkende brancheorganisaties. Veilig, vertrouwd en zeker.

Voor wie?

Digitaal dossier beheer vraagt om een gebruiksvriendelijke applicatie die voor iedere gebruiker toegankelijk is. Altijd en overal. Als opdrachtgever gebruikt u Verkooploep zoals dat voor u het prettigst werkt. Handig voor woningcorporaties, vastgoedbeleggers en hypotheekverstrekkers.

Verkoper

Makelaar

Taxateur

Notaris

Advocaat

ONZE PROFESSIONALS

Het team van Verkooploep

Leer het team van Verkooploep kennen. Onze experts staan altijd voor u klaar.

 

Tijmen

Scrum Master, Product Owner, Test Coördinator

Vicky

Project Manager

Sanne

Customer Success Manager

Gerben

Back-end Developer

Rohit

Customer Success Manager

Martijn

Information Security Officer

Murat

Back-end Developer

Andrew

Full-stack Developer

Rodion

Front-end Developer

Shelana

Product Owner

Sanjay

Founder – CEO

Fabian

Account Manager

Olivier

Back-end Developer

Yury

Full-stack Developer

Milana

Customer Success Manager

Tijmen

Scrum Master, Product Owner, Test Coördinator

Sanne

Customer Success Manager

Rohit

Customer Success Manager

Murat

Back-end Developer

Rodion

Front-end Developer

Sanjay

Founder – CEO

Olivier

Back-end Developer

Milana

Customer Success Manager

Vicky

Project Manager

Gerben

Back-end Developer

Martijn

Information Security Officer

Andrew

Full-stack Developer

Shelana

Product Owner

Fabian

Account Manager

Yury

Full-stack Developer